Powered By Blogger

sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Isälleni

Hyvää isänpäivää Isä!

Ristiriitaisin tuntein suhtaudun isän-äitien-ja ystävänpäiviin. Todella hyviä asioita muistaa lähimpiään, mutta se kaupallisuus tökkii.
En halua ostaa isälle isänpäiväksi isänpäiväpakkausta, johon kuuluu deodorantti, rasva ja joku partajuttu. En halua ostaa sukkia tai kirjaakaan.

Muistan Sinua Isäni nyt tällä blogikirjoituksella, tämä ei ole kaupasta ostettu.

Olen etuoikeutettu koska olet elämässäni vielä. Voin kysyä Sinulta neuvoa. Tiedän, että välität, soitat ja kysyt miten voin.
Ja tunnen itseni yhä vaan aika nuoreksi, koska minulla on isä, joka saa minut toisinaan tuntemaan itseni aika pieneksi tytöksi.
 Sinun palautteesi on rehellistä, eli jos kehut jostain asiasta, tiedän että olen onnistunut.
 Sinulla on elämässä intoa, iloa , tunteita , huumoria ja haaveita.
Olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet, ja olet minun isäni <3


Ja kyllä isä, nämä ovat minun ottamiani. Kiitos  sinulle ja äidille.



1 kommentti:

  1. Taas liikutuin ja jäin muistelemaan lämpimästi omaa isääni, joka nukkui pois jo liki kolmekymmentä vuotta sitten.

    VastaaPoista