Powered By Blogger

perjantai 25. tammikuuta 2019

Tällä viikolla...


Tällä tammikuun viikolla olen:

-kävellyt satumaisessa lumimetsässä. Tuskaillut kun en saa sitä samaa näkymää valokuvaan.

-olen todennut, että töissä olen torstaihin asti hyvä, tehokas ja ihan kartalla. Loppuviikosta ei voi sanoa samaa. Eikä tainnut olla viisasta varata kehityskeskustelua loppuviikkoon, perjantaihin.

-olen huomannut miten paljon on asioita, joista en tiedä yhtään mitään. Esimerkiksi lakiasiat liittyen testamentin toimeenpanijaan ja miksi ei betonilattian kosteutta voi mitata heti poraamisen jälkeen.

-olen pessyt olohuoneen koiran tasolla olevat ikkunaruudut jokapäivä...

-tehnyt lumitöitä. Joista kyllä vielä tykkään, parasta hyötyliikuntaa.

-olen saanut hyvän mielen kehuista. Parhain oli kun kuulin, että minulla on viisaita kommentteja (ei ollut loppuviikko, vaan keskiviikko).

-olen alkanut syömään aamulla kunnolla, jotta en söisi illalla niin paljon. Loppu tulos tällä hetkellä on, että nyt syön paljon sekä aamulla, että illalla.

-olen nukkunut korvatulpat korvissa. Nukun paljon, paljon paremmin.

- olen ostanut puistokultapalmun. Meillä ei ole tilaa sille, mutta se puhdistaa huoneilmaa erityisen hyvin, oli edullinen ja halusin sen. Tosin tuo kori, ei sitten ollutkaan edullinen....



- ja olen iloinnut Veitistä. Hän nauttii lumesta ja on ihan hassu!


Mukavaa viikonloppua täältä metsän  ja lumen keskeltä!

t.Kirsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti