Powered By Blogger

torstai 3. tammikuuta 2019

Tammikuun toinen

Vuoden ensimmäinen vapaapäivä!

Mulla oli monta asiaa hoidettavana.

Kummallista, että minä, joka olen alkanut tankkaamaan autoa nyt vasta Lietoon muuton jälkeen, aiemmin mies hoiti kaikki autoon liittyvät asiat, no jokatapauksessa, minä vein tänään auton öljynvaihtoon!!
Kaikki meni kai ihan hyvin. Sitä jäin vähän miettimään, kun se mies siinä kassalla mainitsi kahteen otteeseen, että he ovat juuri syöneet chiliä... Onko se joku sisäpiirin vitsi? Vai onko se joku slangisana sille, että Kian öljyt olisi pitänyt vaihtaa aikaisemmin?

Seuraava rasti oli Motonetissa. Se on kauppa, jonne mulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta mennä sisälle, Löysin kyllä helposti varaverkkovirtalähteen. Kassalla kaikki ennen mua sai kuitin mukana salmiakkikarkkeja. Mä siinä jonossa ja mietin, että onpa harmi kun saan nyt karkkia, kun tämän päivän piti olla sellainen puhdistuspäivä, vettä, hedelmiä ja salaattia. No, enpä saanut karkkia. Se oli vain kanta-tms kortin omaaville.

Valokuvaliikkeessä piti käydä tulostamassa kuva. Automaatin kanssa selvisin hienosti. Kassalla oli nainen, joka iloisena kertoi, ettei osaa vielä mitään kun on ensimmäistä päivää töissä. Pahoitteli, että kestää. Sanoin ettei mulla ole kiire. Lähtiessä sanoin vielä, että oli mukavaa asioida kun oli myyjä, joka ei luullut/esittänyt tietävänsä kaikkea.

Vapaapäivä huipentui hierojalla käyntiin.
Nautinko? Välillä ainakin. Hetken mietin, mitä hieroja ajattelee, onko mulla lihaksia ollenkaan, onko ihossa paljon luomia, tuntuuko läskit inhottavilta jne.
Hieronnan jälkeen pyörrytti ja olo oli hutera. Kaipa siellä niska-hartiaseudulla jotain taphtui.

Sellainen oli vuoden ensimmäinen vapaapäivä.
Listan mukaan sain kaikki asita hoidettua, hyvä minä!

2 kommenttia:

  1. Hommat hoidossa hyvä niin :)
    Mä luulen, ettei hierojat pahemmin tuollaisia ajattele, niin paljon ja erilaisia ihmisiä ovat kuitenkin nähneet. Toivotaan, että niskassa alkaa tuntua paremmalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä helpotti, vähän päänsärkyä ollut tänään. Olisi pitänyt juoda vettä enemmän, hieroja varoittikin tästä.

      Poista