Powered By Blogger

maanantai 23. helmikuuta 2015

Yksi unelma toteutunee

Tosi monta vuotta olen haaveillut pienestä karhunkierroksesta. Muistan jo nuorena, ennen lapsia, kun juteltiin äidin siskon kanssa, hänenkin haaveissa oli karhunkierros.
Ruskareissusta olen puhunut viimeiset viisi vuotta. Ja nyt sekin toteutuu!
Varattiin viikoksi mökki Kuusamosta.
Mun lappalaiset pääsee vihdoin sinne omille juurilleen.
Kauheeta jos alan nyt jo odottamaan syyskuuta!

 (Kuva lainattu googlesta)
Tuollaisiin maisemiin. Jylhiä kallioita, koskia, pitkospuita ja jos hyvin käy niin kaikki tämä vielä väreinä.
Pieni karhunkierros on 12 km, kestää siis koko päivän. Reppuun eväät ja ei kun nauttimaan.

(kuva lainattu googlesta)
Nämä riippusillat vähän kauhistuttaa ja jännittää. Miten vakuutan koirille, että niitä pitkin voi hyvin kulkea ja on kivaa, kun itsekin pelkään? Ja näitä on reitin varrella kolme.
Salossa on yksi riippusilta. Pitänee harjoitella siellä kesällä.

Olen onnellinen. Elämässä pitää olla haaveita ja unelmia. Sellaisia, jotka toteutuvat ja sellaisia, jotka eivät ehkä toteudu.
Tämä on huippua kun yksi toteutuu :)
Mä iloitsen tästä varmaan yhtä paljon kuin joku ulkomaan matkasta. Tämä on mun juttu. Koirat saa olla mukana ja saa kävellä luonnossa.

Tämä on mun juttu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti