Powered By Blogger

sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Nyt se on seinässä ! Jee!

Monta vuotta olen pähkäillyt mökin tapetin valinnan kanssa. Olen hidas, välillä, sisustus asioiden kanssa.
Nyt kun tapetti on seinässä niin olen tyytyväinen, enemmänkin.
Viikko sitten sunnuntaina otettiin vanha tapetti ja listoja pois seinästä. Minä tosin olin vaan sivusta seuraaja, ja vielä aikaa kaukaa sivusta.
Lauantaina sitten saatiin uusi tapetti seinään. Ja nyt olin oikeasti avustamassa. Ojensin tarvittaessa mattoveistä, tavallista veistä, sientä, siirsin huonekaluja ja pidin tapetin "hänntäpäästä" kiinni, ettei sotkeennu liisteriin.
Kyllä siinä koko lauantai meni.
Ja voin kertoa, että remontoini ei ole ihan mun juttu.
Mun juttu on enemmän se "huvila ja huussi"-meininki: tulen paikalle kun kaikki on valmista ja ihastelen.



Tapetin vaihdosta oli seurauksia vaikka samoissa värisävyissä pysyttiinkin. Haluan nyt kulmakaapit saman värisiksi kuin jo yksi kaappi on, eli vihreäksi. Isäni on sen maalannut vuosia sitten. Hän on tosi hyvä ja huolellinen maalaaja. Jospa vaikka nämäkin kaapit...

Toinen seuraamus on ne uudet harmaat verhot. Ne ei nyt sovi yhtään.
Nyt pitää löytää kevyet,romanttiset, ihanat pitsiverhot.

2 kommenttia:

  1. Kaunis ja romanttinen, sopii mökille tosi hyvin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tuula :)
    Ja mäkin tykkään enemmän värikkyydestä kuin valkoisuudesta.

    VastaaPoista