Powered By Blogger

sunnuntai 24. maaliskuuta 2019

Japadabaduu!!!



Saunatuvan nurkatkin valmiit. Lattiamaali (se ruma harmaa) on kuivunut , listat ovat paikoillaan ja nyt vihdoin se on sisustamista vaille valmis.


Jo jouluksi suuressa toiveikkuudessa ostettu matto pääsi lattialle. Ajattelin hetken , että onko liian kirjava, olisiko yksivärinen ollut parempi.


Ikean huonekalut tulee koottavina ja niissä menee tovi. Tästä on tulossa sohvasänky.


Tässä ovat sohvasänkyyn tulevat koristetyynyt. Onko liian kirjavaa? Olisiko yksiväriset olleet parempia? Tai olisiko pitänyt olla eri värejä kuin matossa, beessiä, vaaleanpunaista?


Koreja ei ole koskaan liikaa ! Mitä tänne laitetaan? Ehkä sellaisia torkkupeittoja joihin voi kääriytyä.

Tämä on kivaa vaihetta, mutta mulle iskee pikkuinen paniikki, kuten jo tekstistä huomaa. Iskee epäilys, sopiiko, onko hyvä... Ainoa asia mistä olen satavarma on tuo kori :)

Vielä jäi ostamatta jonkunlainen pöytä. Haluan ensin nähdä  miten tilaa jää, vai jääkö yhtään. Verhotankokin jäi vielä ostamatta. Voi olla, että pimentävät kaihtimet riittävät. Enkä osaa vielä miettiä mitä kangasta verhoiksi, jotain ilmavaa hörhöä ehkä.
Kattolamppu ostettiin, toivottavasti se on se oikea. Onneksi Ikeasta ostettu lamppu maksoi 19.e , joten ei ole suuri tappio, jos näyttääkin siltä että on vääränlainen.
Mä olen huono sisustaja kun olen niin epävarma. En osaa kuvitella miltä jokin näyttää, mun pitää oikeesti nähdä se paikallaan, ja sitten vasta voin sanoa onko hyvä vai huono.

Koitan taas palauttaa mieleeni ystäväni sisustusneuvoa: laita kaikkea mistä tykkäät, silloin siitä tulee sellainen mistä tykkäät.
Tykkään koreista, kukikkaista, hempeistä, yksinkertaisesta, maanläheisestä, merellisestä...voiko tosiaan näitä kaikkia vain yhdistää?

Kaikesta huolimatta, tykkään sisustaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti