Powered By Blogger

torstai 22. toukokuuta 2014

Mun laulut


Minulle musiikki tulee ja menee. Harva laulu jää suosikiksi vuosikausiksi.
Toiset laulut elävät elämäänsä aikansa, täyttävät jonkin tarpeen ja sitten taas matkani jatkuu.Mutta onhan niitäkin, joita tarvitsen yhä vaan.

Laulujen laittaminen mihinkään järjestyksen järkevästi on mahdotonta. Niimpä mennään tunteella, ilman järjestyksen merkitystä.

Pepe Willbergin : Elämältä kaiken sain
-Kiitollisuus. Minä olen saanut niin paljon kaikkea hyvää elämääni.

Maailma on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmilla
-Elämän viisautta.

Anna Puu: Mestaripiirros
-Juuri Sinä , ja minäkin olen tärkeä

Pink: Just give me a reason
-Puhuminen kannattaa

Something stupid
-Mokaaminenkin lohduttavaa, normaalia

Todella kaunis
-Voimalaulu . Kun tarpeeksi monta kertaa kuuntelee, saattaa muuttua todeksi ;)

Yö: Ihmisen poika
-Esikoisen laulu

Sirkesalo: Mysteriet
- Tuntuu omalta

Jonne Aaron: Lintu ja lapsi
- Maailman kauneutta

Frida Amudsen: Closer
-Kaikesta huolimatta, uskalla päästää lähelle



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti