Powered By Blogger

keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Mikä alkuviikko!

Mikä alkuviikko!
Maanantaina olin koiralenkillä kun fysioterapiasta soitettiin ja ihmeteltiin missä olen. Olin ihan tietämätön, että minulla oli aika kello 14.00. Olin ymmärtänyt, että aika olisi vasta toukokuussa, tosin eipä aikaa ollut merkattu kalenteriin toukokuullekaan.
Samana iltapäivänä luin meilin, joka oli tullut jo viime viikolla, siitä ilmeni, että todennäköisesti minun olisi pitänyt olla myös koulutuksessa kyseisenä iltapäivänä.

Tiistaina olin lähdössä töihin, kun kenkiä laittaessani tajusin, että eihän mun tänään pitänyt 8:ksi mennä, vaan vasta 9:ksi.
Samana päivänä olin lähdössä koulutukseen ja soitin kaverille, että mihin aikaan pitää lähteä. Kävi siinä sitten ilmi, että koulutus onkin vasta keskiviikkona.

Alkoi tuntua jo huolestuttavalta. Työkaveri sanoi, että hänellekin sattui tuollaista juuri minun iässäni. Itse mietin onko stressi, burnout , tylsistyminen tms.

Keskiviikon koulutuksessa olin sitten valokuvaajien ja graafikoiden kanssa samassa auditoriossa. Ja minä se taisin olla väärässä paikassa, yhdessä työkaverini kanssa. Tuli välillä samanlainen olo kuin aikoinaan kun olin "unkarinkielen" tunnilla.
Maailmassa on cmyk-värejä, rbg-värejä...tiffejä, pneg, illustraatioita....
Ehkä opin jotain, ehkä en ;)

Illalla oli yhtiökokous. Äänestettiin ulko-ovista. Jotain hyvää sentään: ikkunalliset ulko-ovet voittivat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti