Powered By Blogger

lauantai 25. huhtikuuta 2020

Kalliita päiviä



Kyl mää niin pal hyvin koton viihryn!

Mulla on ollut kaksi palkatonta vapaapäivää ja olen nauttinut.
Jotenkin kun tiedän miten "kalliita" nämä vapaapäivät ovat, niin olen osannut paremmin nauttia niistä.
Olen pitänyt huolta, että ne ovat olleet rahansa arvoisia.
Lopputulos on, että minusta ne ovat olleet niin arvokkaita ja ihania, että niistä olisi voinut maksaa enemmänkin.


Poskia kuumottaa ulkoilun määrästä.
Molempina päivinä pieniä vaelluksia eväineen.
Toisena päivänä hyvän ystävän kanssa, turvaväli pidettynä, ja toisena päivänä ihan omassa seurassa, yksin Naavan kanssa,

Voi hitsi miten tyytyväinen olen näihin päiviin!




2 kommenttia:

  1. Jossain vaiheessa elämää vapaat päivät ovat kultaakin arvokkaampia. Vapaa on minullekin rahaa arvokkaampaa luksusta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä Sinun ikääsi, mutta arvelen, että tämäkin liittyy ikään :) . Vapaus on luksusta!

      Poista