Powered By Blogger

tiistai 7. marraskuuta 2017

Asiakaspalvelun pohjanoteerauksia



Olen tässä saanut seurata erilaisia työmiesten suorittamia projekteja, ja tuntuu siltä, että siinä maailmassa on ihan omanlaiset sääntönsä.

- Projekteja otetaan vastaan, jos sattuu kaikki "tähdet" kohdalleen. Itselle ei kuitenkaan valkene mikä/mitkä "tähdet" pitäisi osua kohdalleen. Ainoa looginen totuus lienee, että mitä suuremmasta projektista=suuremmista euromääristä puhutaan, sitä helpommin onnistuu.

- Ei ole tarvetta vastata viesteihin, puheluihin tms.

-Aikatauluja voi säädellä mielivaltaisesti aivan miten sattuu huvittamaan. Huomenna voi tarkoittaa mitä tahansa päivää viikon, parin sisällä.

-Mitkään normielämän perussäännöt eivät päde tässä maailmassa.

Mikä oikeus on käyttäytyä huonosti ja epäkohteliaasti? 
Normaali elämässä pitää olla meriitit ja asiakaspalvelua, jotta saa kaupan tms. syntymään.
Kysynnän ja tarjonnan lakiko tekee oikeuden käyttäytä huonosti, olla piittaamaton?

Kaipa hyviäkin työmiehiä on olemassa, toivottavasti osuisi meidänkin kohdalle....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti