Powered By Blogger

keskiviikko 15. toukokuuta 2019

Mä oon niin ärsyttävä


Mä olen niin ärsyttävä

- sanon asioita moneen kertaan. Unohdan et olen jo kertonut, tai sit toistan muuten vaan lauseita.

-koitan aina neuvoa. Keksiä ratkaisuja, kun olisi tarpeen vain kuunnella empaattisesti.

-luulen osaavani työni tosi hyvin. Sanon helposti mielipiteeni työasioissa.

-minusta näkee mitä ajattelen, en osaa peitellä tuntemuksiani, tosin minua tulkitaan joskus väärinkin.

- en osaa pysähtyä kuuntelemaan tai olemaan, harhailen ajatuksissani tai tulevassa.

-en kuuntele aina mitä mulle puhutaan

-olen laiska. En tee juuri koskaan aamupalaa.

-en tee asioita perusteellisesti. Hosun ja teen huolimattoman nopeasti kaiken.

-en lue ohjeita. Resepteistäkin saatan lukea vain jokatoisen rivin, sitten tulee epäonnistuneita leivonnaisia.


Ei pysty enempää.....tulee niin kurja olo. Haluanko enää olla minä...Voisinko parantaa tapani?

On mulla joitakin ystäviä kuitenkin....

3 kommenttia:

  1. Taidat olla itsellesi liian ankara? Mä epäilisin, että sun ystävät sanoisi susta ihan eri asioita... :)

    VastaaPoista
  2. Höpö höpö olet ihan paras ja ihana ystävä. <3

    VastaaPoista