Powered By Blogger

sunnuntai 29. syyskuuta 2019

Toive


-Aamulenkit
Saan silmäni auki kun teemme aamureippailun säässä kuin säässä. Paras alku päivälle.

-Viikonloppuisin pakataan eväät reppuun ja mennään kauemmas, pidemmälle.
Otetaan kunnon irtiotto arkeen.

-Kuulen tassujesi ropinan,  hengityksen ja unien aikaansaamia vingahduksia, nukun paremmin.

- Töistä paluut saavat aivan uuden merkityksen. Minua tarvitaan kotiin, ja näen sen sinusta miten iloitset kanssani jälleennäkemisestä.

- Minulla on paljon puuhaa opettaessani sinua hevosiin, polkupyöriin, autoihin, lapsiin, toisiin koiriin...

-Meillä on valmiina sinulle iso piha.
 Lupaan leikkiä siellä kanssasi.
 Yhdessä tekeminen on Se juttu.

-Voit istua vieressäni sohvalla ja silitän sinua. Saamme kumpikin rauhan.

-Tiedän että teet kaikkea, asioita jotka eivät sillä hetkellä juuri naurata, mutta jälkeenpäin ainakin.

- Tulee myös huonoja päiviä. Päiviä jolloin olen huolesta sykkyrällä syystä tai toisesta. Nekin hetket olen valmis ottamaan vastaan.

-Haluan puhua kanssasi hassuja, nähdä pääsi kallistelevan kun yrität ymmärtää.

- Sinulle on leikkikaverikin valmiina. Nala. Hän voi olla aluksi tiukkis, mutta hauskaa teillä tulee olemaan, ja vauhtia.

- Tunnen turvaa kun tarkat korvasi kuulevat enemmän ja haukkusi tai ilmeesi varoittavat minua, viis siitä jos varoitus on turha, pääasia on viestintä.

- Voimme mennä harrastamaan jotain, riippuu sinusta. Jos haluat, jos tarvitset jotain tai osoitat sen olevan sinun juttusi, olen valmis,

-Tiedän etten pysty edes kuvittelemaan millainen olet. Olet kuitenkin ainutlaatuinen, oma suuri persoona. Et ole Veiti, etkä Joiku, olet omanlainen sydämeen asettuja.

-Haluan viedä sinut Katselmukseen näkemään paljon samanlaisia viisaita ja hassuja.
 Olen sinusta ylpeä, jokatapauksessa. Saat olla sellainen kuin olet, ja olet aina se rakkain.

Sinä, joka et ole vielä edes syntynyt, olet mielessäni. Odotan sinua niin kovasti.

Sinä olet hartain toiveeni.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti