Powered By Blogger

tiistai 28. tammikuuta 2020

Riddari


Tästä se on nyt alkanut, mun islantilaisneuleeni.
Harmaata, mustaa, valkoista ja siniharmaata.
Olen tehnyt mallitilkun, eli koko pitäisi nyt olla oikea.
Taas asenteella: kutominen on ihanaa, harrastukset maksaa, viis siitä tuleeko käyttöön :)

Mä olen ihan hurahtanut kutomiseen.
Mun ajatukset ei jäsenny ilman kutomista. Tai ei ne aina kutomallakaan jäsenny, ja vaikka saisin ne välillä järjestykseen, niin joku juttu saa ne taas aivan sekaisin.

Nyt juuri elämä tuntuu "liian " hyvältä. On tuo rakas Naava (Nappula, riiviö) ja on nelipäiväinen työviikkoa (kolmen viikon ajan). Ihan käsittämätöntä, että i nämä asiat tulivat mahdolliseksi, toteutuivat!
Ensin ajattelin, että tämä on liian hyvää, kohta tapahtuu jotain kamalaa, tätä ei voi kestää kauan.
Sitten löysin taas murehdittavia asioita, niin tuntuu turvallisemmalta:)))


2 kommenttia: