Powered By Blogger

sunnuntai 12. tammikuuta 2020

Uusi haaste

 
Kummallinen maailma: tämä kirja olisi maksanut Prismasta ostettuna n.29e, sama kirjakaupasta, mutta kun tilasin kirjan Adlibrikseltä niin hinta oli 19.10e postilaatikkoon tuotuna!
Yritin ensin kirjastosta, mutta olin jonossa 17 varaaja. Ja koska nyt odottaminen on mulle myrkkyä, kestän just ja just pennun odotuksen loppusuoran, enkä yhtään muuta odotusta, niin tilasin kirjan.




Tämä saattaa olla mulle liian suuri haaste, kutoa islantilaisneule, mutta osasin kirjoneulesukatkin (tosin toinen sukka vielä kesken...) niin eiköhän tämäkin onnistu.
Olen nyt tammikuun aikana kutonut viis paria villasukkia, jotain muutakin vois kutoa.

Vaikeaa oli valita värejä, siis tilata lankoja.
Nyt sekin on tehty.
Vaaleanharmaasta tulee pusero. Nuo kaarrokekuviot mustalla, valkoisella ja siniharmaalla.
Onkohan vaaleanharmaa liian vaalea?

Ahkerilla on puseron kutomiseen mennyt kaksi viikkoa.
Mä kudon sen ehkä kesäksi valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti