Powered By Blogger

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Hurjia ilmeitä ja outoja liikkeitä


Joiku: Näytät muuten aika laiskalta..Ettet vaan olis vähän läskikin...Mulla on komeempi häntäkin..
Veiti: No, no..kunhan siinä nyt ärsytät...pal välii.
Joiku: Oon aika taitava tälleen pyörähtää, sä et osaa.
Veiti: Kyl mä osaan, mut tosi äijät ei tolleen hyppele ja koikkelehdi.
Joiku: Vai tosi äijä...Näytän sulle kuka on tosi äijä..
Joiku: Takapää taklaus.
Veiti: Ei onnistu..
Joiku: Joko tosi-äijä väsähti? Loppuiko kunto kesken?
Veiti: Että sä jaksat...
Veiti: Nyt lopetat ton nenälle hyppimisen!
Joiku: Lällällällää lällällää....
Veiti: Mä sulle näytän
Joiku: Joo, jee jee, näytä , näytä, anna tulla.
Veiti: Sä oot kyllä ihan taukki
Joiku: Pyörähdän tästä ympäri , sitten isken ja se on voitto..
Veiti: Mä siis niin tunnen sut.

Joiku: No, hei, älä kesken lopeta
Veiti: Ei jaksa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti