Powered By Blogger

keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Puolessa välissäkö jo


Loma on nyt sitten puolivälissä.
Olenko tehnyt jotain? Olenko saanut jotain aikaseksi? Onko mulla ollut kivaa? Olenko rentoutunut?

Olen pessyt mattoja. Kantanut vettä. Tiskannut.Onko ne aikaansaannoksia?
Ei mun edes pitänyt saada mitään aikaseksi, tai sitten olen unohtanut :)

Olen lukenut kirjoja. Päässyt irti arjesta, työstä. No ainakin melkein. Kyllähän uusi pomo ja uusi tiimipari vähän mietityttää.

Kivaakin on ollut. On ollut kivaa tavata ysäviä. Mun kohokohdat kun joku/jotkut tulee tänne!
Ja sitten voi taas olla yksinkin, eläinten, kanssa välillä.

Kaipa mä olen rentoutunutkin. Ei ollut odotuksia loman suhteen, niin ei ole tullut pettymyksiäkään. Paitsi ilman suhteen. Kyllä se nyt aika paljon on ottanut päähän kun on ollut aamuja, jolloin ulkona on ollut +3 lämmintä, eikä päivälläkään mittari ole jaksanut hinautua kuin hädin tuskin +14.
Ja sitten pitää vähän valittaa, kun naapurin pojat  pärisyttelee ympäri omaa pihaansa mopoillaan, mrrrr, kaasutellaan, kaasutellaan ja koirat haukkuu kun ne ei voi sietää mopon ääntä ( ymmärrän niitä niin hyvin) ja kun mopoilla ajo kyllästyttää, he ottavat esiin mönkijät. Niillä mennään niin että pöly lentää hiekkatiellä ja metsäteille tulee kaahausuria. Kyllä mä yritän ymmärtää, että pojat on poikia jne, mutta silti lasken päiviä koska he taas menevät äitinsä luo....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti