Powered By Blogger

lauantai 7. huhtikuuta 2018

Kaksi uutta "ystävääni"


Saanko esitellä ystäväni, jota ilman en pärjäisi askeltakaan:


Hiukan ystäväni kaipaavat vielä stailausta. Käsien kohdalle jotain pehmustetta, jotta meidän on mukavampi kulkea yhdessä. Johonkin pitäisi myös saada ripustettua joku pieni pussukka, koska Joiku ja Veiti alkavat aina raivokkaan iloisesti haukkua kun kannan esim. kännykkää suussani.
Tutustumisemme on vielä alkuvaiheessa. En osaa vielä iloita tästä uudesta ystävyydestä, toki olen kiitollinen avusta, mutta jotain tästä suhteesta vielä puuttuu.

Toinen uusi ystäväni on tässä:


Mikään uusi muotioikku ei ole koskaan houkutellut minua ensi metreillä. Tarvitsen  aikaa. Tykkään toki käytännöllisyydestä, mutta kuten tiedätte, esteettisyys on minulle lähes yhtä tärkeää (joku voisi sanoa, että joskus jopa tärkeämpää). Onneksi saan nyt minulle tuttuun tapaan katsella tätä uutuutta ensin, mutta käyttöönotto tapahtuu nopeammin kuin yleensä otan uutuuden käyttöön.
Tämä ystäväni pitää huolta, että minulla on vielä joskuskin normaalin pituinen jänne nilkassa, ja saan kantapäänkin maahan. Onneksi tätä käytetään pääosin vain öisin, ja sen saa laittaa peiton allekin.

Suhteemme ovat tosiaankin vielä etäiset.
Naulanreikä nilkassa vuotaa, ja minun pitää olla mahdollisimman paljon levossa, jotta verenvuoto tyrehtyy.

Tässä kiinnostava "raporttini" tällä kertaa. Joko aihe alkaa kyllästyttää?
Tätä saattaa jatkua vielä......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti