Powered By Blogger

keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Sillä on merkitystä 2

Tänään kotiinpäin pyöräillessäni ajattelin, että enhän huomannut ollenkaan kommentoida musiikin merkitystä töistä kotiin palatessa.
Asia korjataan nyt, heti.

Jos kotimatkalla soi esim.

Olavi Uusivirran Tuu mun vaimoksein

....En mä voi sulle onnea taata.
En mä paljon luvata saata.
En voi kotia mä kultaa kantaa,
mutta parhaani koetan antaa....

Mietin poikieni tulevaisuutta. Heidän häitään (kumpikaan ei tietääkseni ole lähelläkään naimisiin menoa). Millaisen puheen voisin pitää tai minkä kappaleen soittaa ;)

Anna Puun Onnen viipaleet

 ...Joo, mä tiedän, tiedän pitäis ryhdistäytyä
on pikkutunteihin niin helppo eksyä
tanssijalat eivät kellosta piittaa
ne kuulee basson puhuvan...

Mietin että olisipa kiva lähteä tanssimaan..fuskua...foksia...valssia...

Pate Mustajärven Tahdotko mut tosiaan

...Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan
Pitkin polkuu poloista rinnallasi tarpomaan
elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan
aamuteesi kanssas jakamaan?...

Saa ajattelemaan miten ihanaa on mennä kotiin, sohavlle, käpertyä kainaloon.

Toisinaan työpäivän jälkeen on suuri tarve hiljaisuuteen. Silloin parasta on kuunnella omia ajatuksiaan, käydä läpi päivän tapahtumia ja pikkuhiljaa matkan aikana asettua viettämmän vapaa-aikaa.

Siis työmatkan biiseillä on merkitystä. Päätyykö matka kotiin vai jonnekin muualle ....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti