Powered By Blogger

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Sisustaminen vai ajattelu monimutkaista?

Toisille sisustaminen on helppoa. Voi lähes viikottain "mööbleerata", laittaa huonekalut uuteen järjestykseen. Tai jos osaa ommella, voi tuosta vaan hurauttaa koneella koristetyynyt, verhot ja pöytäliinan löytämästään kankaasta. Joillakin on kirkkaana mielessä kuva haluamastaan tyylistä.

Minulla on mutkia sisutamisen taipaleella.
Minun pitää pitkään pohtia asioita. Mielessänii on vain selkeitä  kuvia siitä ,mitä en missään tapauksessa halua.Meillä sisustus  on myös kompromissien tekemistä. Pitäisi löytää kultainen keskitie miehen pelkistetyn/käytännöllisen/merihenkisen tyylin ja oman maalaisromanttisen tyylin väliltä. Kompromisseihin voi olla tyytyväinen, mutta niistä ei tule samanlaista onnellisuuden tunnetta kuin jos on itse luonut koko jutun.

Luin jostain, että jos vaan hankit asioita, joista pidät, niin ne vaan sopivat yhteen. Olisikohan sisustaminen todellakin niin yksinkertaista?

5 kommenttia:

  1. Mä uskon täysillä siihen että oma maku on paras suunnanosoittaja... kyllä ne kaikki löytävät paikkansa, koska se on oma koti/mökki mihin ne uudet esineet/kalusteet tulevat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on. Mutta kun on kaksi makua... miehen ja minun..Mutta, koitan selittää hänelle jatkossa, että on parempi kun seuraamme minun makuani :))

      Poista
    2. Juuri näin,hän luottakoon sinuun sisustuksessa niin sinä luotat häneen sit tietokoneasioissa :-)

      Poista
  2. Mä uskon juuri tuohon samaan periaatteeseen et oma maku ohjaa parhaiten... itseluottamusta vaan, kyllä ne yhteen sopii, nehän kaikki on hankittu parhaalla mahdollisella maulla:omalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, ja turha ryppyotsaisuus pois, niin hyvää tulee .

      Poista