Powered By Blogger

tiistai 7. toukokuuta 2013

Sillä on merkitystä

Tämä on mun tämän hetkinen lempparibiisi. Kuunnellessa mietin onko mahdollista "we can learn to love again", voiko rakkautta opetella`? Voiko oppia rakastamaan uudelleen samaa ihmistä? Toisaalta taas rakkaus on sellainen moninainen tunne. Joskus se roihuaa villinä alkuhuumassa. Toisinaan se kypsyy vuosien myötä. Joku odottamaton tapahtuma voi myös avata silmät huomaamaan rakkauden.
Oikeastaan kannatan laulun sanomaa, kannattaa tehdä jotain suhteen parantamiseksi. Avio/avoeroja tapahtuu liikaa.

Musiikilla on suuri merkitys mun tunne tiloihin.
Huomaan sen erityisesti taas nyt kun pyöräily kausi on alkanut. Kuuntelen musiikkia pyöräillessäni töihin. Olen huomannut, että se, mikä laulu soi viimeisenä ennen työpaikalle saapumista, ratkaisee millä asenteella aloitan työpäivän.

Zen cafen Olen todella kaunis:
Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran
Olet todella viisas, elät vain hetken verran
Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran
Olet todella viisas, elät vain hetken verran

Tämän biisin jälkeen uhkun itsevarmuutta. Mikään ei ole minulle mahdotonta. Selviän kaikesta.

Pepe Wilbergin Mä elämältä kaiken sain
 
Tämän biisin jälkeen minussa vallitsee todella rauhallinen ja seesteinen olotila. Minulla on kaikki niin hyvin.

Anna Puun Jungle drum
Tämä biisi saa aikaan hervottoman hassuttelu tunteen.
 
Pitänee siis olla tarkkana minkä biisin kuuntelee, tärkeään palaveriin ei kannata mennä Jungle drumin jälkeen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti